• Maak (eenmalig) een gift over
  • Word donateur (maandelijks)

Verjaardag?
Bestel een boek via www.youbedo.com en doneer 10% van de verkoopprijs aan Stichting Raja. Bent u zelf jarig en vindt u dat u niks meer nodig hebt? Vraag dan donaties voor Stichting Raja in plaats van een cadeau. U kunt bij ons folders opvragen om uit te delen.

Geboorte?
Vraag geld voor straatkinderen bij de geboorte van uw kind. Druk het logo van Raja af op achterkant van het geboortekaartje.

Sportief?
Laat u sponsoren voor de (halve) marathon of een andere sportieve prestatie.

Eigen website?
Plaats een banner naar stichting Raja op uw blog of website.

Wilt u uw leerlingen meegeven dat er meer in de wereld is dan hun eigen leefwereld? Wij komen graag (kosteloos) uitleg geven over het leven van een straatkind. Ook kunt u bij ons terecht voor advies over de invulling van een themadag/week over straatkinderen. Wilt u met uw klas/school geld inzamelen voor Stichting Raja? We helpen u graag met het bedenken van een actie.
Winst maken is voor veel bedrijven al lang niet meer het enige doel. Bedrijven willen een bijdrage leveren aan een betere wereld. Uiteraard kan uw bedrijf dat ook doen! Via Stichting Raja kunt u ervoor zorgen dat straatkinderen een opleiding volgen en een goede baan vinden bijvoorbeeld. U kunt ook een specifiek project steunen.

Of denk aan een alternatief kerstpakket: doe mee met een kerstpakketttennactie, waarbij u de decemberattentie een keertje overslaat en het daarvoor bestemde geld doneert aan Stichting Raja.

Gastspreker nodig?
Op zoek naar iemand die een presentatie kan geven over het leven van straatkinderen? Wij komen graag kosteloos iets vertellen bij uw bedrijf, school vereniging, kerk, etc.

Winkel?
Plaats een 'collectebus' op de toonbank.

Stichting Raja sponsoren?

Dankzij diverse sponsoren kunnen wij alle giften in hun geheel overmaken aan projecten. U kunt daar één van zijn! Voor meer info, neem contact met ons op.

haella zw      hofstee       cafeaverechts      ASN grijs      Mutthatara grijs       Pelgrimshoeve grijs            logojdgrotezw    Logo Mijndomein

kinop grijs        Logo Books 4 Life grijs                logo MVR 480 grijs          youbedogrijs          weeshuis der doopsgezinden grijs            logo Louisa Stichting PMS     vastenactie grijs