Covid India

We hebben grote zorgen over de corona situatie in India, die ook onze projecten in de greep houden. Het aantal besmettingen en het aantal ernstig zieke mensen is zeer hoog in het hele land. Ook medewerkers en kinderen op de projecten zijn ziek. Vorig jaar zorgden we - met uw steun - voor voedselpakketten voor gezinnen in nood en een zorgverzekering voor de oudere medewerkers van onze partnerorganisaties. Nu is extra steun aan ons gevraagd voor de medische kosten van zieke kinderen en medewerkers. Hier willen we graag aan voldoen. Kunt u wat missen, helpt u dan mee? Uw gift komt rechtstreeks terecht bij de mensen die dit nu heel hard nodig hebben.
U kunt uw gift overmaken op NL22 INGB 0006 1325 46 t.n.v. stichting Raja in Utrecht o.v.v. corona noodhulp. Heel veel dank!

haella zw      hofstee          buurtkerk logo met tekst zwart wit         Mutthatara grijs             Pelgrimshoeve grijs                Logo Mijndomein