DSCN0548 kleinOnze partnerorganisatie heeft een juridisch medewerker in dienst kunnen nemen, om kinderen met complexe problemen goed te begeleiden. De laatste jaren is er een grote toename in het aantal slachtoffers van kinderarbeid, kinderprostitutie en kinderhandel.

Deze juridisch adviseur heeft drie taken. Hij ondersteunt individuele slachtoffers van kinderrechtenschendingen in het juridische proces. Hij organiseert campagnes om de inwoners van Bangalore op te roepen melding te maken bij een vermoeden van gedwongen arbeid en prostitutie. En hij traint medewerkers in de recente wet- en regelgeving en in het nemen van de juiste stappen in het (juridische) proces.

Wij zijn blij dat we de kinderrechten helpdesk kunnen ondersteunen, met hulp van vele fondsen en donaties!

haella zw      hofstee             ASN grijs      Mutthatara grijs       Pelgrimshoeve grijs            logojdgrotezw    Logo Mijndomein

Logo Books 4 Life grijs                logo MVR 480 grijs          youbedogrijs                    thumbnail StichtingDeGrootsteFamilieHelptZwW  logo Louisa Stichting PMS     vastenactie grijs