inventarisinloopmarktEen jaar geleden opende een nieuw inloopcentrum voor straat- en werkende kinderen in het marktgebied in Bangalore. Met uw steun financierden we de complete inventaris.

Dagelijks komen er 25 kinderen binnen om te rusten, advies te vragen of om hulp te vragen bij medische problemen. 200 kinderen krijgen er les of huiswerkbegeleiding. Bovendien is het de uitvalsbasis om in de omliggende wijken zicht te hebben op problemen in gezinnen, uitbuiting van kinderen en kinderhandel.

In een jaar tijd zijn daardoor 85 kinderen vanuit dit gebied naar een veilige plek gebracht. Kinderen die het slachtoffer zijn van kinderhandel, of gedwongen zijn te werken, ook in de prostitutie.

Meer informatie vindt u hier.

haella zw      hofstee       cafeaverechts      ASN grijs      Mutthatara grijs       Pelgrimshoeve grijs            logojdgrotezw    Logo Mijndomein

kinop grijs        Logo Books 4 Life grijs                logo MVR 480 grijs          youbedogrijs          weeshuis der doopsgezinden grijs            logo Louisa Stichting PMS     vastenactie grijs