Wij, de mensen achter Raja, hebben allemaal voor langere tijd vrijwilligerswerk gedaan met straatkinderen in India.

Wij zijn geraakt door de problematiek van straatkinderen en waarderen de inzet van hulpverleners bij het werken aan een betere toekomst voor deze kinderen. ‘Niets doen’ en rustig doorleven in Nederland is niets voor ons. Stichting Raja is ontstaan vanuit onze behoefte om professionele en betrouwbare projecten structureel te ondersteunen en mensen voor te lichten over het leven van straatkinderen in India.

In 2018 bestaat het bestuur uit:

- Marga Baas, voorzitter
- Renate van der Laan, secretaris
- Sandy Nibbering, penningmeester

Beloningsbeleid: alle bestuursleden zijn vrijwilligers en ontvangen geen beloning, noch een vrijwilligersvergoeding voor hun werkzaamheden voor Stichting Raja.

haella zw      hofstee       cafeaverechts      ASN grijs      Mutthatara grijs       Pelgrimshoeve grijs            logojdgrotezw    Logo Mijndomein

kinop grijs        Logo Books 4 Life grijs                logo MVR 480 grijs          youbedogrijs          weeshuis der doopsgezinden grijs            logo Louisa Stichting PMS     vastenactie grijs