• In Bangalore is een goede start gemaakt met het verbeteren van de kansen van kwetsbare kinderen op de basisschool, door de kwaliteit van de voorscholen te verbeteren. Ca. 3.000 kinderen in de leeftijd van 3 tot 8 jaar zijn inmiddels bereikt in verschillende sloppenwijken in Bangalore. Het onderwijs aan deze kinderen is verbeterd, leerkrachten zijn getraind en de ouderbetrokkenheid is toegenomen.

• Begin 2019 is een kinderrechtenhelpdesk gestart.

• Er is een busje aangeschaft met donaties uit 2018, aangevuld met die van begin 2019. De bus wordt gebruikt om zieke kinderen naar het ziekenhuis te brengen, om kinderen die slachtoffer zijn van kinderhandel en uitbuiting naar een veilige plek te brengen en om oudere en gehandicapte ouders op te halen om met hun kind herenigd te worden.

• Een ex-straatmeisje in Calcutta is dankzij de steun van één van onze donateurs inmiddels bezig met haar derde en laatste jaar van de opleiding tot verpleegkundige.

• Een nieuwe beamer, camera en speeltoestel zijn aangeschaft voor betere communicatie en meer speelplezier voor de kinderen. Met dank aan Buurtkerk Het Oude Westen.

• En natuurlijk maakten we kerst feestelijk, door voor alle kinderen in de opvangcentra nieuwe kleding te sponsoren, waar ze ook de rest van het jaar veel plezier van hebben.

haella zw      hofstee             ASN grijs      Mutthatara grijs       Pelgrimshoeve grijs            logojdgrotezw    Logo Mijndomein

Logo Books 4 Life grijs                logo MVR 480 grijs          youbedogrijs                    thumbnail StichtingDeGrootsteFamilieHelptZwW  logo Louisa Stichting PMS     vastenactie grijs