Onze dank gaat uit naar mensen en organisaties die ons in 2020 op een bijzondere manier geholpen hebben:

Jakko Nieuwenhuis, Ronald van Buuren, Pieter-Jan Tacken, Johan van der Sloot, Kim Kok, Trees Nieuwenhuizen, Wilde Ganzen, Hofstee stichting, Fonds Onderwijssupport, Haëlla Stichting, Parochiële Charitas Instelling Aarlanderveen, Buurtkerk Het Oude Westen Rotterdam, Femmy Wolthuis/Eduwijs, Hans Stoop/Sangha-mudita, , Congregatie Franciscanessen H. Elisabeth, Zusters Augustinessen van Sint Monica, Ali en Paul Schrijvers, mijndomein.nl, Kringloopwinkel Reeuwijk, Youbedo, Stichting Don Bosco Nederland. Snickers-de Bruijn Stichting, stichting Wim Tijhaar Educatie Fonds, Vastenactie, Stichting Voeten in de Aarde, Stichting de Goeie Doelen – Delft en de fondsen die graag anoniem willen blijven.

En andere vrijwilligers van Stichting Raja en natuurlijk u als donateur!