Dankjulliewel!

Onze dank gaat uit naar mensen en organisaties die ons in 2019 op een bijzondere manier geholpen hebben:

Jolande Fleurke, Petra Nieuwenhuis-Jurriëns, Patricia Nieuwenhuizen, Marcel Termes, Jakko Nieuwenhuis, Ronald van Buuren, Pieter-Jan Tacken, Johan van der Sloot, Christian de Jong, Kim Kok, Trees Nieuwenhuizen, Michel van Schooten, Bas Kamphuis, Hofstee stichting, Haëlla Stichting, Parochiële Charitas Instelling Aarlanderveen, Buurtkerk Het Oude Westen Rotterdam, Femmy Wolthuis/Eduwijs, Vastenactie, Hans Stoop/Sangha-mudita, Congregatie Franciscanessen H. Elisabeth, Zusters Augustinessen van Sint Monica, Stichting Pelgrimshoeve Zoetermeer, Ali en Paul Schrijvers, mijndomein.nl, Kringloopwinkel Reeuwijk, Youbedo, Stichting Don Bosco Nederland, Snickers- de Bruijn Stichting, stichting Wim Tijhaar Educatie Fonds, stichting De Grootste Familie Helpt, Stichting Voeten in de Aarde, Stichting de Goeie Doelen – Delft en de fondsen die graag anoniem willen blijven.

En andere vrijwilligers van Stichting Raja en natuurlijk u als donateur!