Dankjulliewel!

Onze dank gaat uit naar mensen en organisaties die ons in 2019 op een bijzondere manier geholpen hebben:

Jolande Fleurke, Petra Nieuwenhuis-Jurriëns, Patricia Nieuwenhuizen, Marcel Termes, Jakko Nieuwenhuis, Ronald van Buuren, Pieter-Jan Tacken, Johan van der Sloot, Christian de Jong, Kim Kok, Trees Nieuwenhuizen, Hofstee stichting, Haëlla Stichting, Parochiële Charitas Instelling Aarlanderveen, Buurtkerk Het Oude Westen Rotterdam, Femmy Wolthuis/Eduwijs, Vastenactie, Hans Stoop/Sangha-mudita, Congregatie Franciscanessen H. Elisabeth, Zusters Augustinessen van Sint Monica, Stichting Pelgrimshoeve Zoetermeer, Ali en Paul Schrijvers, mijndomein.nl, Kringloopwinkel Reeuwijk, Youbedo, Stichting Don Bosco Nederland, Snickers- de Bruijn Stichting, stichting Wim Tijhaar Educatie Fonds, stichting De Grootste Familie Helpt, Stichting Voeten in de Aarde, Stichting de Goeie Doelen – Delft en de fondsen die graag anoniem willen blijven.

En andere vrijwilligers van Stichting Raja en natuurlijk u als donateur!

logovoeteninaardezwartwit               logosnickersdebruijnzwartwit          youbedogrijs           thumbnail StichtingDeGrootsteFamilieHelptZwW       vastenactie grijs