Dankjulliewel!

Onze dank gaat uit naar mensen en organisaties die ons in 2018 op een bijzondere manier geholpen hebben:

Jolande Fleurke, Petra Nieuwenhuis-Jurriëns, Patricia Nieuwenhuizen, Marcel Termes, Jakko Nieuwenhuis, Ronald van Buuren, Pieter-Jan Tacken, Johan van der Sloot, mw. Roest, mw. Van den Berg, Stichting Carinova Woonzorg, Christian de Jong, Kim Kok, Trees Nieuwenhuizen, Hofstee stichting, Louisa stichting, stichting Castricum helpt Muttathara, Parochiële Charitas Instelling Aarlanderveen, Kerk in Actie, Buurtkerk Het Oude Westen Rotterdam, Femmy Wolthuis/Eduwijs, Hans Stoop/Sangha-mudita, stichting Books4Life Utrecht, Congregatie Franciscanessen H. Elisabeth, Zusters Augustinessen van Sint Monica, Stichting Pelgrimshoeve Zoetermeer, Ali en Paul Schrijvers, mijndomein.nl, Kringloopwinkel Reeuwijk, Youbedo, Stichting Don Bosco Nederland en natuurlijk u als donateur!

haella zw      hofstee             ASN grijs      Mutthatara grijs       Pelgrimshoeve grijs            logojdgrotezw    Logo Mijndomein

Logo Books 4 Life grijs                logo MVR 480 grijs          youbedogrijs                    thumbnail StichtingDeGrootsteFamilieHelptZwW  logo Louisa Stichting PMS     vastenactie grijs