Onze dank gaat uit naar mensen en organisaties die ons in 2017 op een bijzondere manier geholpen hebben:

Jolande Fleurke, Sandy  Nibbering, Marcel Termes, Jakko Nieuwenhuis, Ronald van Buuren, Pieter-Jan Tacken, Johan van der Sloot, mw. Roest, Christian de Jong, Kim Kok, Trees Nieuwenhuizen, Johanna Donk-Grote Stichting, Parochiële Charitas Instelling Aarlanderveen,  Da Costa School Rotterdam, Buurtkerk Het Oude Westen Rotterdam, Femmy Wolthuis/Eduwijs, Hans Stoop/Sangha-mudita, KBO Bodegraven, Vivre/Ebert Roest, stichting Books4Life Utrecht, Klant en Klaar, Congregatie Franciscanessen H. Elisabeth, Zusters Augustinessen van Sint Monica, Vastenactie, Op Eigen Kracht Aarlanderveen, stichting Castricum helpt Muttathara, Averechts, Stichting Pelgrimshoeve Zoetermeer, Ali en Paul Schrijvers, Bob en Lily ter Haar, mijndomein.nl, Branchevereniging VHG, Kringloopwinkel Reeuwijk, KINOP Foundation, Youbedo, Stichting Don Bosco Nederland en natuurlijk u als donateur!

haella zw      hofstee       cafeaverechts      ASN grijs      Mutthatara grijs       Pelgrimshoeve grijs            logojdgrotezw    Logo Mijndomein

kinop grijs        Logo Books 4 Life grijs                logo MVR 480 grijs          youbedogrijs          weeshuis der doopsgezinden grijs            logo Louisa Stichting PMS     vastenactie grijs